Het zijn de Black Friday weken! Profiteer in de webshop van extra kassakorting of kom langs in een van onze showrooms!

Servicemelding

Van Kooten Tuin & Buiten Leven heeft het streven om de door u geplaatste bestelling in één keer goed te leveren en/of te monteren. Helaas kan het voorkomen dat dit niet altijd lukt. In dat geval zullen we er alles aan doen om dit netjes voor u op te lossen.

Voordat u verder gaat met het invullen van het serviceformulier willen we u vragen om eerst onze pagina met meest gestelde vragen door te nemen. Wellicht is hiermee uw vraag al beantwoord.

Uw aanvraag

Dit nummer kunt u vinden op de stuk lijst welke bijgesloten is bij de tekening. Bij een beschadigd onderdeel vragen wij u daarvan een foto bij te voegen. Dit is alleen nodig bij een Tuindeco product.

Het nummer van het ontbrekende/beschadigde onderdeel. Dit nummer kunt u vinden op de stuklijst welke bijgesloten is bij de tekening.

Upload uw bestanden

Om uw service aanvraag zo goed mogelijk te beoordelen dient u ons te voorzien van minimaal 2 foto's van uw product of probleem

Uw gegevens

Kan ik u helpen?